Szkolenia dla firm

Potrzebujesz szkolenia językowego?

Pracujesz z niemieckimi klientami albo dla niemieckiej firmy? Musisz pisać maile, prowadzić rozmowy telefoniczne oraz zapewnić obsługę klienta? Wiele niemieckich firm posiada swoje oddziały w Krakowie i ten trend jest kontynuowany również w 2019 roku. Konferencje telefoniczne, specyficzne słownictwo, poprawne pisanie maili, prawidłowe przeprowadzanie rozmów telefonicznych, a niekiedy także inna kultura stanowią problem nie tylko dla pracowników, ale również dla team liderów i menedżerów.

Oferujemy 3 różne szkolenia. Wszystkie szkolenia mogą się ze sobą łączyć. Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.

“Attila prowadzi zajęcia z języka niemieckiego dla pracowników Lufthansa Group Business Services od 2017 roku. Attila realizuje kursy grupowe na poziomach C1. Wszystkie kursy prowadzone są z należytą starannością, zgodnie z przyjętym harmonogramem. Programy szkoleń oraz poziom prowadzonych zajęć zawsze jest dostosowywany do potrzeb i umiejętności uczestników. Do szkoleń wprowadza wiele ćwiczeń, które pozwalają usystematyzować zdobytą wiedzę.  

Attila posiada bardzo duże doświadczenie dydaktyczne i metodyczne. Uczestnicy kursów doceniali ciekawy sposób przekazywania wiedzy, zaangażowanie a także świetne przygotowanie do każdej lekcji. Podkreślali jej profesjonalizm, interesujący sposób prowadzenia zajęć i doboru tematów, a także łatwość nawiązywania kontaktu i dbanie o miłą atmosferę. Elastyczność, staranność oraz otwartość wobec klienta, stanowią niewątpliwie wizytówkę firmy.”

Paulina Kępka

HR Training Specialist, Lufthansa Global Business Services

“We’ve been working with Attila for years and he delivers great business language training courses for our employees. He is not only always well prepared but can create a nice and enjoyable atmosphere. Our employees are very happy to join his seminars.”

Leszek Kociolek

Service Delivery Manager, Capgemini

„The meeting was great, everything was nicely explained by some nice examples and additional information on how to write a good email.”

„The training was informative. The advices from Attila were clear and understandable, so we could use them right after the training. It was also a good idea to work on some examples from E-Mails written correctly and wrongly. It was nice to discuss examples which were real. The best advice was that our E-Mails should be short and informative.”

„Attila is great. I really liked his approach and the way he gave out the information and tips. The time was spend in a friendly atmosphere, packed with professionalism. I’m looking forward to our next session.”

“Great and calm atmosphere. Professional and clear attitude of Attila towards us. Very well prepared materials for us.”

“First of all thank you for this opportunity to take part in the session with Attila, because it was a pleasure! I enjoyed it, learned a lot, gained more experience and confidence in writing emails. I wish more of this kind of sessions would take place as I am always willing to learn and develop in certain areas. The way Attila teaches is relaxed and funny but on the same way very professional.”

Cathay Pacific Customer Service - German Team

Cathay Pacific

“Mr. Attila Rettig delivered a series of training sessions of professional German writing, for the group of our German speaking Customer Contact Specialists. 

The training was not only very professional, but also customized to our very special needs, took into account all the requirements and produced an outcome which exceeded our expectations.

The feedback from the group was more than enthusiastic – they loved it! It is my pleasure to recommend Mr. Rettig to any company which is looking for a professional, effective and engaging training.”

Magdalena Weiner

Cracow Hub Manager, Cathay Pacific

„Attila has always used his professionalism and deep experience during trainings provided to Capgemini staff. No matter, whether he teaches “simple” German or a business language, people are delighted to work with him. His sense of humour and an ability to work with a team make his lessons very inspirational and fun. People love to work with Attila, which may have only one downside: he is so popular that it is sometimes hard to find a place in his busy calendar for another group or individual.”

Wojciech Cichoń

Center Director | Head Of European BSv Delivery Centers, Capgemini

Language Training for the Team

 

Jeśli jesteś częścią zespołu pracującego z niemieckimi klientami, na pewno zdarzają Ci się regularne konferencje telefoniczne, wizyty klientów oraz codzienna korespondencja mailowa. Prawdopodobnie od czasu do czasu musisz dostarczać także prezentacje. Szczerze mówiąc, nie zawsze jest to łatwe i to z wielu powodów. Język, różnice kulturowe, strach, stres – istnieje wiele czynników, które mogą być dla Ciebie kłopotliwe. Nauczymy Cię, jak pokonać trudności, jak zdobyć większą pewność w posługiwaniu się językiem oraz jak poradzić sobie z różnicami kulturowymi. Nauczysz się także, jak robić świetne prezentacje dla Twoich klientów z Niemiec. 

Telephone Training for Customer Service

Podczas tego kursu nauczysz się, jak przeprowadzać rozmowę telefoniczną będąc pewnym siebie. Nauczysz się, jak rozpoczynać, prowadzić i zakończyć rozmowę telefoniczną z niemieckojęzycznym klientem. Dowiesz się, jak wytłumaczyć różne zasady w miły i skuteczny sposób. Nauczysz się, jak uspokoić rozzłoszczonych klientów i jak znaleźć rozwiązanie ich problemów. Nauczymy Cię także, jak unikać nudnych i sztywnych zdań i co zrobić, żeby nie brzmieć jak robot. Podsumowując, nauczysz się jak zarządzać rozmową telefoniczną w przyjazny i profesjonalny sposób, skupiając się na głównym celu działu obsługi klienta, czyli na tzw. „first call resolution”.

Email Training for Customer Service

Istnieje wiele czynników, które mogą sprawić, że klienci będą zadowoleni z korespondencji mailowej. Niemieccy klienci oczekują od Ciebie zasadniczo trzech rzeczy: 1. Przejrzystości – musisz pisać w sposób jasny i zrozumiały; 2. Uprzejmości – musisz pisać w miły i przyjazny sposób, słuchać życzeń klientów oraz być empatycznym; 3. Rozwiązania – musisz znaleźć sposób, aby rozwiązać ich problemy w krótkim czasie. Nauczymy Cię, jak połączyć te trzy rzeczy w jednym mailu.