Language Training for the Team

Tematy

√  Jak zarządzać konferencją telefoniczną z niemieckimi klientami

√  Jak skutecznie przeprowadzić spotkanie zespołu

√  Jak z powodzeniem poradzić sobie z korespondencją mailową oraz z rozmową telefoniczną

√  Jak dostarczyć przekonującą prezentację w języku niemieckim

√  Jak podejść do różnic kulturowych w przypadku niemieckich klientów

Opis szkolenia

Jeśli jesteś częścią zespołu pracującego z niemieckimi klientami, na pewno zdarzają Ci się regularne konferencje telefoniczne, wizyty klientów oraz codzienna korespondencja mailowa. Prawdopodobnie od czasu do czasu musisz dostarczać także prezentacje. Szczerze mówiąc, nie zawsze jest to łatwe i to z wielu powodów. Język, różnice kulturowe, strach, stres – istnieje wiele czynników, które mogą być dla Ciebie kłopotliwe. Nauczymy Cię, jak pokonać trudności, jak zdobyć większą pewność w posługiwaniu się językiem oraz jak poradzić sobie z różnicami kulturowymi. Nauczysz się także, jak robić świetne prezentacje dla Twoich klientów z Niemiec. 

Tematy szkolenia

Jak zarządzać konferencją telefoniczną z niemieckimi klientami

Wiele rzeczy może sprawić Ci kłopot podczas konferencji telefonicznej: brak bezpośredniego kontaktu z Twoim niemieckim klientem lub partnerem biznesowym, zakłócenia na linii, niezrozumienie pytania Twojego rozmówcy, dużo czasu potrzebnego na rozmowę. Damy Ci wiele wskazówek dotyczących tego, jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach podczas konferencji telefonicznej.

Jak skutecznie przeprowadzić spotkanie zespołu

Dobrze przygotowane, rozpoczynające i kończące się punktualnie, doskonale moderowane, zawierające krótką prezentację, protokół ze spotkania oraz jedynie te tematy, które dotyczą wszystkich uczestników – brzmi jak idealne spotkanie zespołu? Jak to osiągnąć? Pokażemy Ci w tym!

Jak z powodzeniem poradzić sobie z korespondencją mailową oraz z rozmową telefoniczną

Jeśli pracujesz z niemieckimi klientami, wykonujesz i odbierasz połączenia telefoniczne oraz piszesz i otrzymujesz maile. Istnieje mnóstwo małych sztuczek, które pomogą Ci zarządzać korespondencją w miły i skuteczny sposób. Znamy wiele z tych trików i chętnie Ci je pokażemy.

Jak dostarczyć przekonującą prezentację w języku niemieckim

95% prezentacji zrobionych w programie PowerPoint jest po prostu złych. Za dużo tekstu z ledwie widocznymi literami, brak animacji, brak wyczucia – ta lista mogłaby być jeszcze dłuższa. W dodatku, prezentujący często zmaga się z problemami językowymi, a prezentacja nie ma żadnej dynamiki, struktury i jest po prostu nudna. Nauczymy Cię, jak zrobić wyczerpującą i wizualnie atrakcyjną prezentację. Powiemy Ci również, jak przygotować, przeprowadzić i ocenić świetną prezentację.

Jak podejść do różnic kulturowych w przypadku niemieckich klientów

Czy powinienem prowadzić small talk z niemieckimi klientami? Czy mogę rozmawiać z nimi o polityce? Czy mogę pytać o rodzinę? Czy pięciominutowe spóźnienie na spotkanie jest w porządku? Czy mogę dać moim niemieckim klientom mały upominek? Ile razy powinienem przeprosić, kiedy coś poszło nie tak? Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na te pytania od razu, prawdopodobnie potrzebujesz pomocy w relacjach i różnicach międzykulturowych. Nie martw się, pomożemy Ci w tym.